Lucelle Comvalius
Onderwijzer klassikale gamification

Lucelle Comvalius (1973) begeleidt al sinds haar 19de examenkandidaten naar het examen en werd zo getriggerd door een jaarlijks terugkerend fenomeen, de kelderende motivatie van de examenkandidaat, dat zij in het kader van haar masterthesis Learning and Innovation besloot een onderzoek te doen naar de motivationele aspecten van gamification, beloning en directe feedback op de motivatie van examenkandidaten maatschappijleer. Dit onderzoek werd beloond met de Gelderse Onderwijsprijs en leidde tot de ontwikkeling van een klassikaal en een digitaal examenspel waarmee ze naast de motivatie ook de examenresultaten van de leerlingen sterk wist te verbeteren.

Lucelle:
• legt graag uit waarom en hoe je door middel van gamification de start van de examenperiode op een ludieke manier kunt markeren en meer variatie in de examentraining kunt aanbrengen.
• wordt enthousiast van het geven van workshops aan examenkandidaten, hun mentoren en ouders teneinde een positieve bijdrage aan examenvoorbereiding te leveren.
• helpt met veel plezier bij het schrijven van een projectplan voor de directie of subsidieverstrekker.
• praat je ook graag bij over gedeeld eigenaarschap en veelkleurig onderwijs.

Boeken

Vakken

Focus op de juiste onderwerpen

Autonomic
Competentie
Coaching
Eigenaarschap
En nog veel meer

Soortgelijke Onderwijzers

Deze Onderwijzers kunnen je ook helpen

Schrijf je in op de nieuwsbrief!