Dominique (1992) is de oprichter van Psychologie in het Onderwijs. Na haar master psychologie heeft heeft ze verschillende onderwijsprojecten gedaan en gewerkt als docent Ondernemend gedrag bij ROC TOP. Tijdens haar studie Psychologie vroeg ze zich telkens af: waarom leren we dit alleen aan psychologiestudenten? Deze kennis over het ontstaan van het zelfbeeld, stereotypen, vooroordelen en bijvoorbeeld de invloed van gedachten en overtuigingen op gedrag zouden volgens haar basiskennis moeten zijn voor iedereen. Ze gelooft dat kennis over psychologie leerlingen zowel milder en kritischer maakt ten opzichte van zichzelf als ten opzichte van anderen en dat het zorgt voor meer compassie en zelfregulatie.
Vanuit deze gedachte heeft ze verschillende modules psychologie ontwikkeld voor leerlingen (o.a. sociale psychologie en positieve psychologie) en geeft de deze op verschillende scholen (o.a. St Vituscollege, Spinoza Lyceum, Havo de Hof en het Haarlemmermeerlyceum). Ze wordt ervaren als open, oprecht en betrokken. Ook traint ze docenten/mentoren voor de nodige basiskennis psychologie op het gebied van zelfbeeld, groepsgedrag, mentale blokkades en kwetsbaarheid. Ze helpt scholen, docenten en leerlingen dus graag aan meer psychologische kennis!